Bugün yasak olduğunu bilmediğim bir konu açmıştım, sonradan silindi, konuyu 12:19:50 'de açmıştım, tam 10 saniye sonra bu karaktersiz yazdı, numarayı bir yerden hatırlıyorum dedim, ekran görüntüsü de atmayınca iyice emin oldum

10 saniyede nasıl konuyu gördün, planı yaptın da bana yazdın be karaktersiz