Konu
Genel Forum acmak ıstıyorum
28-09-2024, 19:30:36
#4
YesilPusula
Astarte adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende wbulletın ıstıyorum zaten dıger surumler kullanılmıyor
Kullanılmıyor diyemeyiz, xenforo kullanıcı tarafından da yönetici tarafından çok avantajlı bir script ama genel forumculara bunu anlatamıyorsunuz.