Astarte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende wbulletın ıstıyorum zaten dıger surumler kullanılmıyor
Kullanılmıyor diyemeyiz, xenforo kullanıcı tarafından da yönetici tarafından çok avantajlı bir script ama genel forumculara bunu anlatamıyorsunuz.