Nasıl bir yardım hocam, geçmişte de uğraştım şimdide uğraşıyorum. Ben kısa bir özet geçeyim siz yine sorarsınız.

Genel forumlarla uğraşmak ve belirli bir seviyeye getirmek gerçekten zor. Eskisi gibi forumlara kitleler çekemiyorsunuz. Hazır ekibiniz varsa belki tutunabilirsiniz. Benim şahsi tavsiyem genel forum kuracaksanız xenforo, mybb, smf gibi forumlarla cebelleşmeyin genel forumcular vbulletinin 3.x sürümüne hastalar. Güncelmiş, mobil uyumluymuş kimse bakmıyor vbulletinin 3.x sürümü olsun illaki gelip giden olur 🤦