Kanunen böyleyse mecbur, ama çok saçma geliyor zaten bir ton gereksiz para ödeniyor birde kdv eklenince para büyüyünce dahada kötü. Ee emlakçı bu paranın vergisini vereceği zaman yine bunun gelir vergisini biz ödemiş oluyoruz sanırım ne anladım o işten.
Hocam gelir verdiğini ayrı alıyor devlet o başka 😂
Bu sadece KDV direk devlete giden kısım basit tabir ile.
gelir vergisi %25 alıyor devlet. O da hiç gideri olmaz ise 80binde 20bintl. Devletten niye kaçıyor millet sanıyorsun 😂😂
KDV %5 sabit - gelir vergisi %3 sabit alsın devlet gidermiş şirket kar etmemiş karışmıyorum desin kimse vergi kaçırmaz. Bu günden bin kan daha fazla kazanır da işte o zaman büyüklerde öder mazallah