krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VM'lerin hepsi ESXi üzerinde çalışıyor, esxi'den proxmoxa ya da dediğiniz gibi kvm sanallaştırmalarına geçiş mümkün ama kesinti yapmadan mümkün mü?
Burada planlı bir bakım yapmanız gerekir. Yani yeni gelen veya format isteyen müşterileri direk olarak KVM sanallaştırmasından vps oluşturabilirsiniz veya toplu mail atarak isteyen müşterileri KVM sanallaştırmasından vps oluşturarak yükü düşürebilirsiniz çünkü KVM sanallaştırmalarda otomasyon ve yönetim daha iyidir.