Öyle bir dünya yok. Yalın rakamı almak istiyor. Siz ibana yollayın aksi bir cayma söz konusu olduğunda direk şikayet edin tamamen hak sahibi olacaksınız. Şayet mahkemeye giderse işlem emlakçı diskalifiye olur bedel kiralayana iade edilir ve tek muhattap mülk sahibi olur.