Fatura istendiğinde genelde artı kdv yansıtırım diyorlar.ülkemizde birçok sektör böyle.Banka üzeri öderse kdv yi o ödeyeceği için işine gelmiyor.Arkadasınız uğrasmak istemiyor evi de begendiyse çeksin elden versin.