Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır dropshipping yapan kişiler var ve hepsi de eğitim videolarında ingiltere veya abd yurt dışı şirket açmayı tavsiye ediyorlar. 3 yıl sonra sorun çıkacaksa bu adamlar yıllarca nasıl yapıyor hocam?
Youtube'da anlatanlar doğrumu anlatıyor zannediyorsun sen. Gidin kendiniz şirket kurun diyen ve bunu anlatan kişilerin tamamı profesyonel firma ile çalışıyor. Amerika'da şirket kurmamış adamlar bile Abd'de nasıl şirket kurulur videosu çekiyor :-) Sırf etkileşim ve izlenme uğruna video cekiyorlar. 30 tane video aç bak bakalım hangisi vergi sisteminden detaylı olarak bahsediyor. Sadece ülkedeki gelir vergisi ve federal vergiden bahsediyor. Amazon'da satış yaptığında bu iki vergi dışında 2 tane daha dolaylı vergi var. Hangisi bunlardan bahsediyor.

Youtube'a yaz bakalım amerika şirket mağdurları diye binlerce video var. Hepsi aynı yerden gol yemişler. Bilmedikleri vergiler.