Bundan 10-12 sene önce hosting firmaları birer birer kıbrıs serbest bölgede şirket açıp vergi yükünün altında ezilmemenin yollarını ararken, o firmaların müşterileri yada potansiyel müşterileri forumda "bunlar vergi kaçakcısı", "bunlar devleti dolandırıyor" diye naralar atıyordu. O vergi kaçakçısı yaftasını yapıştıranlar şimdi nasıl vergi kaçırırım diye 5 sayfa tartışıyor.

Ödeyin arkadaşlar verginizi, uzun vade de kafanız ağrımaz. Devlete kafa tutulmaz.