Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle ingilizceniz varsa kimseye para vermeden açabilirsiniz. ingilterede herşey beyana dayalı yıllık 80 bin sterline kadar kdv zorunluluğu yok muhasebeci zorunluluğuda yok wise tan kart alıp tr de çekim ve harcamada yapabiliyorsunuz çekinerek açtım çok fazla bilgi bulamadan en sonunda @BilWeb; hocamla anlaşarak onun aracılığı ile açtım şirketi kesinlikle öneririm gece geç saatlerde dahi bakıyor kendisi ile alakalı olmayan bildiği konularda şirket ile alakalı sorunlarda yardımcı oluyor aynı şekilde adres işlemlerinide hallediyor kargo gelirse sizlere gönderim yapıyor.
Bir ton hata var bu yazida.
1. kdv (vat) siniri 80 degil 90.
2. KDV (VAT) baska bir sey, gelir vergisi baska bir sey. Yani kdv yok demek vergi yok demek degildir.
3. hersey beyana dayalidir ama arassira denetim de yapilir. denetimde yamukluk tespit edilrise basiniz fena agrir.

O yuzden dedim olduk degil de isi bilenle calisin bence.
Ingilterede sirketi olup turkiyede yasayanlarin yapabilecegi en iyi yol:
kendine 12.500 yillik maas baglayip kalan parayi da kar payi olarak sirketen sahis hesaba alip Sonra da turkiyeye %1 mi %2 mi ne vergi oduyordunuz en son 1-2 sene once, yurtdisi geliri diye. O sekilde Turkiyeye sokabilirsiniz.
UK ve Turkie arasinda cifte vergi engellemek adina anlasma var.

Yani Olay wise kartiyla turkiyede diledigin gibi harcama yap kadar kolay degil is, bilginiz olsun