upot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rakip olmamasına adına alabilirsin onun dışında öyle bir zorunluluk v.b yok.
Amacım bu yönde zaten ama rakipler org napsın diyede aklımdan geçmiyor değil