EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocuğunuzun ismini koyma konusunda aileniz neden size karışıyor onu anlamadım. Anne ve babası olarak siz ne isterseniz onu koyabilirsiniz, bu onların verebileceği bir karar değil sizin verebileceğiniz bir karar.

Allah analı babalı büyütsün, 2 Aylık kızım var, biz doğumdan sonra hastaneden çıkarken nüfus müdürlüğüne uğramıştık.
ya aynı evde yasıyoruz ya sımdı mesele oda degıl soz dınlememek oldu