Arkadaşlar merhaba sarı tik (kuruluş) başvurusu için ödeme yapmaya çalışıyorum fakat 3 4 kart denememe rağmen sürekli red alıyorum kartlarda bir sorun yok bunu nasıl çözebilirim telefondan da sadece bireysel premium gözüküyor oradan deneyemiyorum. Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim. İyi günler herkese.