Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiketi a5 yazdırabilirsiniz, biz ikiye katlıyoruz barkodun okunması yeterlidir. poşet içeriği görünmemesi daha iyi olur. Faturasını kesip HB siparişin içinde fatura yükle kısmına yükleyin. Paketi kargoya verin hayırlı olsun.
hocam bu yüklediğim resmin tamamını mı yapıştıracağım? çünkü a5 bile pakete büyük gelecektir. benim paketlerim genelde 4 sigara paketi boyutunda falan olacak çünkü