İyi geceler herkese. Hepsiburada'ya başlamıştım. Şimdi ilk siparişim gelmiş. ancak mesai saati dışında oldukları için arayamadım. bir kaç sorum olacak.
1- Siparişi siyah veya gri (içi görünmeyen) poşetlere sarsam uygun mu, yoksa başka bir mecburiyeti var mı?
2- Sipariş etiketi yazdır dediğimde çıkan görüntünün tamamını mı kargoya yapıştıracağım? çünkü çıkan etiket çok büyük, ancak paket küçük olacak. etikette sadece mecburi olan bir kısım varsa orayı yapıştırsam yeterli olur mu? Ve o kısım varsa neresi