KAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
png yapsanız daha hoş olur hocam etrafındaki siyah çerçeve hoş durmuyor site sologsunda
Eyvallah hocam şuanda burda paylaşmak için o şekilde yaptım yoksa png olarak kullanıyorum