Konu
Logom nasıl duruyor? (R10+)
26-09-2024, 21:51:39
#9
Misafir
KAYSI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
png yapsanız daha hoş olur hocam etrafındaki siyah çerçeve hoş durmuyor site sologsunda
Eyvallah hocam şuanda burda paylaşmak için o şekilde yaptım yoksa png olarak kullanıyorum