Konu
Logom nasıl duruyor? (R10+)
26-09-2024, 21:40:35
#1
Misafir
Kod, script vs. satışı yapma amacıyla
kodlarim.com
sitesini açtım veya fikrim değişirse kodlar, scriptler, animasyonlu buton kodları vs. gibi çeşitli şeyleri ücretsiz paylaştığım bir site de yapabilirim belki.
Sizce bu yaptığım logo iyi mi?
Logo hakkında ve siteyi ne gibi bir amaçla açsam daha iyi olur? Değerli Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.