@ZTOK; 1 aylık üyesiniz ama bakıyorum forumu galeyana getirmek için var gücünüzle çalışıyorsunuz. İlk seferinde 2 gün, daha sonra 5 gün, şimdi de 2 hafta uzaklaştırıldınız. Memnun değilseniz, foruma girmeme gibi bir özgürlüğünüz var.