Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki jandarma astsubaylık içindemi böyle jamyo yani
birde hocam eminmisiniz okuldaki arkaadaşımda diyorki yok bu senede 2022 ler girebilir felan diyor aklım karıştı.
MSÜ için söylüyorum yani Kara,Hava,Deniz Kuvvetleri için. Jandarma İç İşlerine bağlı o konuda bilgim yok. Dış kaynak için yaş standardı farklı .

Astsubaylık o yıl mezun olması gereken yaş dahil 3 yaş grubu

Subaylık ise 2 yaş grubu alıyor.