emfbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Astsubay maksimum 3 yıl önce (yaşında mezun olmuş olmak yani sınıf kaybı veya geç baslamiş olmamak kaydıyla)
2023,2024,2025 mezunları

Subay için 2024-2025
Peki jandarma astsubaylık içindemi böyle jamyo yani
birde hocam eminmisiniz okuldaki arkaadaşımda diyorki yok bu senede 2022 ler girebilir felan diyor aklım karıştı.