Yok hocam estağfurullah soru sormadan bilemezsiniz. Şöyle söyleyeyim bayiden numara alıyorum yani siz nasıl Vodafone dan numara alıyorsanız öyle. Ha önceden kullanılmış olma ihtimali de dediğim gibi bayi ile eş değer. Ama ben hiç denk gelmedim. Gelirse değiştiririz sorun olmaz. Sim fiziki ancak size teslim edemiyorum çünkü cihazlarımıza bağlı.
anladım hocam. sim fiziki olursa benim için daha iyi olur. ilginiz ve sabrınız için teşekkür ederim. ihtiyaç doğrultusunda size ulaşım sağlarım.