şahıs şirketi açarsan ofis olarak home ofis göstere bilirsin ve kimseyi çalıştırmak zorunda değilsin yaş sınınırını aşmamamışsan bağkur 1 yıl devlet ödüyür , kredi konusu 70 k veriyorlar oda artık faizi bile oluyor bir şeye yaramaz yani ve tanışın olmadan çekmek bile zor o krediyi