LEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni hat mi aldınız hocam bende vodafone müşterisiyim 1 senedir ama tarife fiyatları mobil uygulamada çok uçuk cikiyor
hocam turkcelldim yeni 30 gb için 650 tl istediler mobil uygulamadan baktım 600 tl çıkıyordu bayiye bir gittim indirimimiz var suan dedi 60gb internet 380 küsür tl dediler hemen yaptırdım yani numaramı taşıdım