şahıs şirketi zaten ama yinede hususi ve ticari olarak ayrılıyor
Onu biliyorum hocam. Sizin amaciniz yakit, bakım vs giderleri sirkete gider gostermek anladigim kadariyla. Aracı eşinizin adına degil, şirket adına almanız yeterli. Aracın kendisi hususi olabilir. Bizde fiorino ve passat var. Ikisi de sirketin adina. Ama normalde passat hususi, fiorino ticari grupta.