Konu
Bu erkek ismi nasıl sizce?
26-09-2024, 09:52:13
#8
Dishekimi
Conquer0r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne kadar Kısa O kadar iyi Ben Ozan Koydum
Söylemesi kolay Anlamı güzel yeterli
Klasik herkeste olan bir isim değil farklı
Ne koyarsanız koyun adıyla büyüsün inşallah kaderi güzel olsun
Ozan Tan koyduk biz de 😅