Konu
Bu erkek ismi nasıl sizce?
26-09-2024, 09:35:12
#4
Tufan53
Güzel isim ama 2 isim olayı beni benden alıyor malesef. Eskiden göbek adı verirdiler adamın ismi ali mesela ferman göbek ismi olduğu için ferman derdiler. Şuanki 2 isimde göbek ismi gibi bişe bence. Hayırlı olsun diyelim 🙂