erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracı eşiniz adına degil, şirket adına almanız kafi. Kimin kullandığı önemli degil. Sitket aracı olarak görünecek. Ancak vergiler, kasko vs daha yüksek çıkıyor.
şahıs şirketi zaten ama yinede hususi ve ticari olarak ayrılıyor