Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke gs fener maçında da oynasaydın
Ya oynadığım maçları soyleyim

Barcelona iy 3.5 üst korner
Man united iy 3.5 üst korner
Arsenal iy 3.5 üst korner
Girona iy 3.5 üst korner
Gs kg var

Valla patlicam