3 katlı binada sadece biz oturuyoruz. Bir dönem aynı konumda internetimde vardı kapatmıştım..
Kaç sene geçti, türk telekomdan hiç bir şekilde internet alamıyorum. Alt yapı yok diye alınmıyor. Belki de boşta port yoktur bilemiyorum.
Mecbur mobil operatörden veri bağlantısı paylaşıp internet kullanabiliyorum ve bazen turkcell çekmiyor...
Nasıl ne şekilde internet alabilirim, Aylık ödemesi fazla bile olsa razı olabilirim en azından gider gösterebilirim.