onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.4 tutulmuyor sorunu çok, girmiyor. Ama yıllardır üretmeye neden devam ediyorlar anlamış değilim. Bende Astra j 1.3 var mükemmel bir motor. Hem gidiyor hem yakmıyor
Benzinli sizin kullandığınız motor büyük ihtimalle 1.3 ler güzel gidiyor tce ama bu 1.4 fire daha çok ekonomi amaçlı hitap ediyor misal Fiorino larda ar-ge kapsamında 3 eko lpg motor seçenekleri var fiat daha çok ekonomi odaklı tofaşın gelişmiş versiyonu aslında bildiğiniz gibi tofaş da fiat a ait aslında sadece şekil ve isim değişikliği var allah güle güle kullanmayı nasip etsin hocam