1.4 egea almanızı pek önermiyorum hocam, 1.6 urban veya lounge , 1.3 urban veya üstü öneririm. bu paketlerin altındakiler hiç konforlu değil.
1.4 egea yağ yakma sorunu var sanırım, dolu paketi alınabilir fiyatına göre bence alınabilecek mantıklı sıfır bir araç olur, ama turbosuz olması çok büyük dezavantaj.
Turbosuz olması gerçekten çok kötü olur bende 1.6 limited veya loung gsr düşünüyorum
Nerede hocam bu kampanya?
https://www.otomobil.fiat.com.tr/?_g...LjczMDczODU5MQ..
https://www.otomobil.fiat.com.tr/kam...an-fiyatlarla/
Egea 1.4 ise bu kampanya almamanızı öneririm. 1.3 veya 1.6 ise düşenebilirsiniz.
1.6 gsr loung veya limited düşünüyorum
hocam egea almadan önce 3 5 sefer düşünün derim.
2020 yılında da egea aldıydım gayet memnundum ben öyle makas atan millete artislik taslayan birisi değilim ki hocam 2. El araba alıyoruz bir yıl sonra tekrar araba parasını motora veriyoruz
1.4 yağ sıfırlayan paket tercih edilmeyince kampanya yapmışlar uzak durun.
Bende şimdi siz diyince fark ettim hocam açıkçası sorun değil ama ya ben 1.6 düşünüyorum
Cevap ve yardımlarınız için teşekkür ederim