1.4 egea almanızı pek önermiyorum hocam, 1.6 urban veya lounge , 1.3 urban veya üstü öneririm. bu paketlerin altındakiler hiç konforlu değil.

1.4 egea yağ yakma sorunu var sanırım, dolu paketi alınabilir fiyatına göre bence alınabilecek mantıklı sıfır bir araç olur, ama turbosuz olması çok büyük dezavantaj.