sametaykin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda senelik lisans satanlar var oradan lisansı alın ben size ücretsiz destek olayım.

Not: Birde ücreti ile yapacak bir hocam çıkmaz ise ücretsiz destek olurum kullanımı basit zaten.

Bahsettiğiniz şekilde yaptım hocam. Tek başıma hallettim sanırım. Çok teşekkür ederim yorumunuz için.