Forumda senelik lisans satanlar var oradan lisansı alın ben size ücretsiz destek olayım.
Not: Birde ücreti ile yapacak bir hocam çıkmaz ise ücretsiz destek olurum kullanımı basit zaten.
Bahsettiğiniz şekilde yaptım hocam. Tek başıma hallettim sanırım. Çok teşekkür ederim yorumunuz için.