nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kafaya 20 30 tane kablo taktılar her seferinde. Her seferinde de gece çağırdılar gece uyuttular. Gece 3 4de bitti deyip saldılar kendi kendime eve gitmeye çalıştım
Surecleri biliyorum üstadım.
Sabaha kadar uyumazsan ve sabah çekilen eeg 45 dakika uykulu olursa daha çok verimli olur.
Halen tanım mevcut ve depakin chrono BT 2*1000 mg kullaniyorum