Arkadaşlar merhaba, sıfır bi araç almayı düşünüyorum. Aracı eşim kullanacak o yüzden doblo tarzı yada kamyonet tarzı arabalar istemiyoruz. Normal sedan araç istiyoruz. Sahıs firmamızda var. Aracın vergilerinden yararlanmak için hususi sedan aracı ticari olarak ruhsat kaydı yaptırabilir miyiz ?