Sunucu ve hosting gibi projeler için jenerik tadında aslın da o kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum. Fikriniz ve yorumunuz için teşekkürler hocam
Reseller olsaydı dediğiniz gibi olurdu. Bu haliyle, bu uzantıyla iş yapmaz. Yine de hayırlı olsun diyelim.