Evet hocam yapılabilir. Fakat lisansım yok. Lisansı olan ve tecrübesi olan bir arkadaşın yapması daha makul olur benim açımdan.
Forumda senelik lisans satanlar var oradan lisansı alın ben size ücretsiz destek olayım.
Not: Birde ücreti ile yapacak bir hocam çıkmaz ise ücretsiz destek olurum kullanımı basit zaten.