Görüyorum r10'da, iki arkadaş şirket kurmuş kurumsal takılıyorlar mesela bu kurumsallık değil Netflix türkiye'nin dili daha salaş ve yakışıyor. Arada ince bir çizgi var, tutturursan ikisi de yakışıyor