aynısı bende de oldu. Hatta numara taşıma olayına kadar aynısı. Hatta telefonlarımız da aynı

eşleştirmelerde de sorun yoktur senin.
Tek yapman gereken beklemek. 10-12 saat sonra hat açılıyor kendiliğinden. Operatörü de arasan çözüm olmuyor.Çünkü operatör hattınız açık diyor. İki defa oldu bu zamana kadar. ilki e-sim yaptığımda, ikincisi 18 e yükselttiğimde.
Merak etme 10-12 saat kadar bekle.