cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satışta sorun yok arıza çıksın yetkili yok Parça yok Kan kusarsınız. Regal bulaşık makinesinin kartı nasıl olmaz 2 yıllık cihaz ? Samsung arkadaşımda 3 ayda arıza verdi ( elbette şans ) 1.5 yıldır servis hazretleri gelecek Arkadaş hurdacıya verdi gönderi sonunda




Sorun sorun yaşayınca başlıyor zaten
Hocam konu sahibi arkadaşın multi üyeliği misiniz kafam karıştı? Bulaşık makinesinde yaşadım aldılar yerine yenisini verdiler, konuya destek olsun diye yazdım. Benim yaşadığım + şu istediğim zaman yarım saat de kurutma açıyorum iyi oluyor.