Merhaba bugün telefonumu 18 e yükselttim telefon açılır açılmaz servis yok yazdı normal şartlarda yarın numaram vodafonedan turkcelle geçicekti herhalde hat kapandı diye düşündüm ama diğer hattı taktım oda yok
Yani telefondan kaynaklı bir sorun
İphone 14 Pro Yurtdışı (İmei Adıma Kayıtlı)