gainmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM den link ilettim hocam. ben bu gün kayıt oldum . Eşimi de kayıt ettim babamı da . sistemleri hoşuma gitti güzel tavsiye ederim
Hadi var ama ben onu sadece Market kartı sanıyordum yarın sağlam inceliyeyim