cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TOM diye bankamı var ? hemen bakayım



Kuvtet salağı hesabın var diyor ama Yıllar önce kapatmıştım
PM den link ilettim hocam. ben bu gün kayıt oldum . Eşimi de kayıt ettim babamı da . sistemleri hoşuma gitti güzel tavsiye ederim