bir konu hakkında fikirlerinize tanışmak için yazıyorum cumartesi akşamı yaşadığım köye yıldırım düştü ondan sonra köydeki bütün internet altyapısı gitti en kötüsü de ne kadar modem varsa hepsi yanmış durumda bugün altyapı sorunu giderildi ama Türk telekom'u aradığımda sorunun modem kaynaklı olduğu için hiçbir şekilde sahiplerimizi gönderemeyiz diyorlar bari yeni modemi sizden alayım kurulumunu gelin siz yapın dediğim zaman yine biz gelemeyiz ancak siz yapabilirsiniz diyorlar her ne kadar bu durumu yaşayanın bir tek ben değil bütün köy olduğunu söylesem de yol alamıyorum bir türlü