Merhabalar,

fatihfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli danışmanlık alsam bu kadar yardımcı olunmazdı. Her şey için teşekkürler @Webx; 🫶🫶🫶
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz! Size yardımcı olabilmek bizim için büyük bir memnuniyetti. Herhangi bir konuda yine yardıma ihtiyaç duyarsanız, her zaman buradayız. Başarılarınızın devamını dileriz!

TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Webx; kral adamdır. Reelde de özel olarak görüştügümüz oluyor.
Hem ticareti hem dostluğu tavsiyemdir (:
Çok teşekkür ediyorum Tahsin bey, Bilmukabele