Merhabalar,
Ücretli danışmanlık alsam bu kadar yardımcı olunmazdı. Her şey için teşekkürler
@Webx; 🫶🫶🫶
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz! Size yardımcı olabilmek bizim için büyük bir memnuniyetti. Herhangi bir konuda yine yardıma ihtiyaç duyarsanız, her zaman buradayız. Başarılarınızın devamını dileriz!
@Webx; kral adamdır. Reelde de özel olarak görüştügümüz oluyor.
Hem ticareti hem dostluğu tavsiyemdir (:
Çok teşekkür ediyorum Tahsin bey, Bilmukabele