Forum kültürü ne zaman sorsak bitiyor. Ama bir türlü bitmek bilmedi diyelim. MyBB zamanında ücretsiz hali ile vbulletin kafa tutuyordu. Ama xenforo çıktı çıkalı ses seda yok.
Tamamen bitmez tabii ama sürünmeye devam eder sonuç olarak. r10 gibi forumların hala aktif olmasının sebebi ticaret yapılıyor olması ve kullanıcılarının webmaster olması.