ByPranga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, akşama doğru bir göz attım. MyBB artık çöküş devrine girmiş gibi bir hali var. Acaba neden bu hale geldi ne oldu. Yazılım kaynaklımı yoksa Xenforo yürüyüp gitti mi?
mybb biteli baya oluyor zaten