Merhaba arkadaşlar, akşama doğru bir göz attım. MyBB artık çöküş devrine girmiş gibi bir hali var. Acaba neden bu hale geldi ne oldu. Yazılım kaynaklımı yoksa Xenforo yürüyüp gitti mi?