Birde şöyle düşün iş yaptırmak için ilan açıp, bilgi almak için pm atınca olumlu, olumsuz cevap vermeyenlerde oldukça fazla.
Dediğiniz gibi elinde işi olup, halen iş almaya çalışan ve insanları mağdur eden tiplerde azımsanmayacak kadar fazla.
Evet hocam oda ayrı bir sorun iki tarafında iletişimde bir kelime yazamaması ticaret ahlakını bozuyor.
Fakat diğer sorun forumda iş veren için sıkıntılı bir durum ve 1 defa sorun yaşayanın forumda tekrar iş vermesini zorlaştırır.