DNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam o yıllık kullanım bedeli. Numara sizin seçeceğiniz kategoriye göre fiyatlandırılıyor. Ücretsiz numara da seçebilirsiniz.
anladım hocam çok teşekkürler